HÖJ VOLYMEN SÅ HÖGT ATT DET BLIR ÄCKLIGT

Jag har gjort dehär förut, och det inlägget hittar du hääär, men jag har ingenting annat att blogga om så jag gör det igen. Lite om mig:
 
Jag tycker inte ens om typ 95% av det som är på ett julbord.
 
Livet är en schlager var nog min favorit film när jag var mindre. Och Eva & Adam.
 
Jagt var sjukaste Beliebern när jag gick i sexan.
 
 
Detsamma - Thomas Stenström & Allt som är skit - Faråker blir aldrig gamla.
 
Hatar verkligen att planera typ nyår, midsommar, halloween, valborg osv.
 
Dethär med att jag och mina kompisar var ute och fotade VARENDA gång vi var med varandra förut.
 
 
Jag har varit riktigt riktigt kär en gång.
 
Mina favorit nummer är 2 och 81.
 
Jag har haft huuur många hårfärger som hellst.
Blond-mörkblond-mörkbrun-mellanbrun-röd-mörkbrun/röd-ljusbrun/röd-ljusbrun/orange-ljusbrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback