I CAME IN LIKE A WRECKING BALL

Lite om mig:
 
Jag hatar verkligen att fråga om hjälp.
Att se Lady Gaga live är nog det sjukaste jag har varit med om. SÅ BRA!
Min största önskan är att få flytta.
Att skaffa tumblr är nog ett av dom bättre valen jag har gjort.
Mitt favorit ämne genom hela grundskolan har varit matte.
Jag hör nästan aldrig av mig till folk först. Älskar däremot när någon hör av sig till mig, hehe..
Den finaste filmen jag har sett är nog 'Extremely Loud And Incredibly Close'.
All Time Low och The Beatles är bara så jävla bäst!
Jag ville bli jägare när jag var 5 år.
Skräckfilmer kan vara det tråkigaste som finns pga dom flesta är så förutsägbara.
Även fast jag aldrig visar det så är min storasyster den bästa jag vet.
Min sommarstuga är mitt favoritställe anytime.
Jag älskar att läsa.
Denhär (klicka) listan är i stort sett hela min barndom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback