DAY SIXTYFOUR

Jag känner att det blir sånna otroliga hopp mellan dagarna jag skriver här, men jag har faktiskt en bra förklaring. Kort och gott är det att jag hittar på de allra flesta äventyren under helgerna och det är de som är kul att läsa om. Mina vardagar flyter numera som på rutin och det känns fruktansvärt bra för min del men tråkig läsning för er del. På kvällarna hinner jag knappt hitta på något för det blir så sent efter middagen och allt. Eller det var egentligen en lögn, för tiden har jag de flesta dagarna, men tyvärr inte orken. Att kliva upp halv sju på morgnarna, leka hela dagarna, vara utomhus i 30+ graders värme och sen vara pigg nog att gå utanför huset på kvällarna är svårt kan jag lova. Tur att jag trivs här hemma! Jag och min hostmom har börjat kika på Big little lies på kvällarna nu och det känns som ett bra avslut på dagen. 
 
Denna helg har känts lugn ändå. Jag har köpt massor med nya kläder, varit på prommis runt här i området, träffat Erica på middag, kikat på hockey, preppat inför vår roadtrip till Massachusetts nästa helg (har jag berättat om det?) och mest bara tagit helgen som den kommit. Vi skulle egentligen på hike igår, men planerna vart inställda och vi tänkte ta det någon helg framöver istället. Idag är det Boat Cruise som står på schemat och jag vet faktsikt inte om jag tycker det låter superkul eller hur tråkigt som helst. Allt för sina LCC-möten:) Hockey och dusch är planerna just nu (wow, multitask), så återkommer jag med hur vår cruise var senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback