DAY FIFTYFIVE

Tisdag och onsdag denna vecka var inte bland mina topp 10 dagar direkt. Eller ja, topp 10 över bad days möjligtvis. USCH kan jag bara säga. Jag kände mig dock mycket fräschare på onsdag eftermiddag/kväll och kände därför att det skulle funka perfa att jobba på torsdag. Jag kan fortfarande inte avgöra om det var ett bra eller dåligt beslut, men aja jag lever nu iallafall! 
 
Jag och mitt minsta lilla monster var ute på picknick/krokodiljakt/djungeläventyr/kalla det vad du vill idag. Jag kände att det var bara till att passa på att vara utomhus nu när det faktiskt råkade vara regnuppehåll!! Ja hurrni ni hörde rätt, det var uppehåll från regn några timmar idag på dagen. Fantastiskt. För er som mot förmodan inte ägnar er lediga tid åt att kika vad jag har för väder här borta, så kan jag berätta att idag firar vi en vecka med konstant ösregn (minus vårt uppehåll idag). Grattis till oss! 
 
Jag fick ta helg en timme tidigare idag och hade därför gott om tid på mig att fixa mig inför kvällens påhitt. Jag var bjuden på BBQ till en av de supergoa tjejerna från Österrike. Vem tackar nej till bra sällskap och god mat liksom? Nähej, inte jag iallafall. Väl där hade jag fruktansvärt roligt och hela german/austria-gänget var där. Det var poolhäng och läskigt god mat som stod på schemat, och vi planerade även morgondagen. Annandale, Carmen och ESC är det som gäller imorgon. Just nu: SOVA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback