DAY FIFTYEIGHT

Idag så har sköldpadds-safari stått på vårt schema. Japp, ni läste helt rätt. Vi hittade en pond med hur många sköldpaddor som helst i. Läskigt många faktiskt. Vi som först skulle stanna och kika på ankorna fick oss en väldig överraskning när en, två, sju, tio sköldpaddor kom simmandes förbi i vattnet. Väldigt spännande dag faktiskt! Vädret har också lyckats hållt i sig och det ska bli ännu varmare i veckan till och med, wow. 
 
Jag funderar på att göra en ny tattoo också. Jäklar vad kul det skulle vara ändå, bara för att liksom. Känner att jag borde göra något litet och diskret, men nej hurrni, jag vill ha något stort och synligt. Jag ska klura lite till på detta, men snart så sitter det garanterat något nytt bläck där - stort eller litet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback