I'M STILL PAINTING FLOWERS FOR YOU

Ett flertal inställda flyg till New York pga snöstorm + en flygstrejk i Tyskland är kanske inte direkt den ultimata informationen en vill höra veckan innan flyget (via Tyskland) går till New York. Är dock ganska säker på att snöstormen hinner lägger sig och att strejken är över innan måndag, men you'll never know. Utöver det så börjar packningen bli klar och jag börjar inse att detta faktiskt är på riktigt! Jag menar, hur sjukt är det inte att detta händer om några dagar?? Nästa vecka denna tid befinner jag mig på Long Island i NY och tycker nog då att livet är ganska jäkla okej ändå. 
 
Idag har jag för första gången i mitt liv varit på thai-massage. Moa var med dit, och jag tror vi båda två skulle rekomendera det. En väldigt obehaglig upplevelse i början, men otroligt skönt efter de första 10 minutrarna. Första tanken som gick igenom huvudet var ungfär "Ska det verkligen vara 60 minuter av DEHÄR?" men det ändrades snabbt till "Kan det snälla vara 60 minuter till av dehär?". Efter massagen mötte jag upp Ida och lite senare även Viktoria. Vi pratade om hur vi skulle fixa dehär med vänskap på distans och jag tror att vi allihopa kom fram till att vi är väldigt tacksamma över att facetime, skype, facebook, sms osv finns. Jag vet att jag är det iallafall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback