DET MÅSTE KÄNNAS I DITT HJÄRTA PÅ RIKTIGT

Jag har en tendens att bara blogga på dagarna jag är ledig och inte gör någonting alls. Bara det säger väl allt. Jag har iallafall haft en relativt lugn vecka, utan någon större ansträngning. Birsta, Viktoria, O.C, städa, mormor & morfar, Embla, bio x2 osv. Jag är ledig från jobb denna vecka också, och hoppar inte in fören nästa. Superskönt att vara ledig, men det börjar verkligen klia i fingrarna efter att ha varit hemma några dagar. Idag är planen att äta middag med pappa för att sedan åka och fira Ida som fyller tjugo år idag! Det känns så konstigt att det är vår tur att fylla tjugo i år, jag tycker fortfarande inte att vi är en dag över sexton. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback