DAY THREE

Mina dag idag och igår såg pretty much lika ut. Idag var det dock lektioner från åtta på morgonen till åtta på kvällen, vilket var lite sisådär. Superspännande saker vi lär oss, men det är nog ingen som känner att de faktiskt orkar dessa dagar till 100%. 
 
Här i New York så går vi somsagt i skolan på dagarna och gör spännande aktiviter på kvällarna. Jag känner att det verkligen blir vad man själv gör det till (jaja klychigt). Vi bor på campus på skolan och jag delar rum med tre andra tjejer - en från Frankrike och två från Italien. Superbra tjejer allihopa och det bästa med allt är att dom ska bo i samma område som mig nere i VA. Annars på dagtid (de gånger jag faktiskt inte sitter på lektion) så håller jag ihop med fyra svenska tjejer mest. Känner att min vecka i New York knappast kunnat blivit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback