DAY ELEVEN

Jag lever. Visst tusan lever jag! Mycket nytt, mycket att ta in, mycket omställningar, men trivs gör jag verkligen. Mina dagar är fulla med fart och mina kvällar är fulla med upptäcksfärder. Min tanke innan jag åkte var att jag skulle bo i en liten "förort" till DC och att det skulle vara mer eller mindre landsvägar här. That's not the case. At all. Det är så oerhört mycket vägar här och bilister som inte alls borde ha körkort och bilister som ännu inte hittar vart vaken blinkersen eller bromsen sitter på deras bilar och filer och avfarter och omvägar och riktningar och jag vet inte ens allt. L har kört runt med mig på kvällarna så jag ska få någon typ av uppfattning om hur området ser ut. Imorgon har jag varit här en vecka och hittar inte ens till affären om jag skulle sätta mig i en bil själv utan gps. Kan lova att googlemaps kommer att vara min bästavän det närmsta året. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback