DAY FOUR

Jag har spenderat min sista dag här i NY i självaste New York City. Kort sagt så är det bland de absolut sjukaste upplevelserna jag varit med om. Jag vart helt såld redan när vi landade och nu jäklar är jag fast. Ä L S K A R denna stad. Vi kom hem för ett litet tag sen och har nu packat våra väskor, för vi åker vidare till familjerna imorgon. Väldigt tråkigt att lämna skolan då jag har träffat vänner som är guld värda, men och andra sidan så kommer vi träffas mer igen ändå och jag är så himla spänd på att äntligen få träffa familjen! Klockan är snart ett här och jag måste sova så att jag inte missar bussen härifrån imrgon. WOW är det jag kan säga om denna dag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback