DAY SEVENTYSIX

Boston. Vilken helt otrolig stad. Det är absolut en sån stad som jag skulle kunna tänka mig att bo i senare i livet. En riktig tio-poängare. Det är verkligen en storstad med småstadskänsla. Vi fick spendera en halv + en halv dag där, vilket var alldeles på tok för lite egentligen och det kan alla inblandade hålla med om. Vi gick igenom så många fina gator, fick ta del av stadens historia, besökte ett akvarium och åt oerhört god mat. Jag tror knappast vi kunde ha haft en bättre semester. 
 
När vi kom till Boston och checkade in på våra hotellrum fick vi den lilla överraskningen att båda rummen hade två våningar. Förstår ni ens. Jag fick en hel våning för mig själv, i ett rum med en jäkla utsikt också kan jag lova. Som om inte det skulle vara nog så hade hotellet tjugoåtta våningar ink. ett deck på toppen med en skyview över hela staden. Jag kände mig måttligt nöjd faktiskt. Barnen också då vi hittade ett Activity Room som de ville leka i. Detta Activity Room kan nog mer beskrivas som en hel våning med leksaker, utklädningskläder, kuddar, väggar det gick att rita på, klätterställningar osvosv. Dagen efter gick vi runt och kikade i staden samt gick genom Freedom Trail + såg sevärdigheter längst vägen. Somsagt, alldeles för lite tid i en alldeles för bra stad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback