DAY NINETYNINE

Förra helgen tog jag en efterlängtad långhelg bland skyskrapor och gula taxibilar och jag kan lova att jag inte är ett dugg besviken över mina fyra dagar i storstaden. Tvärtom faktiskt. Hela helgen var en väldig blandning mellan värme (!!), midsommarfirande, planer att smita förbi dörrvakterna på nätterna, central park, dejter, tunnelbanor, pizza för en dollar klockan fem på morgonen, alkohol, fantastiskt fina vänner, euforism och riktig jäkla lycka. Jag tror egentligen att anledningen till en så pass lyckad helg kort och gott är helt tack vare Elin och Felicia (halva crewet ifrån Training Schoo)l för OJ så bra dom är. 
 
Jag kommer nog aldrig riktigt förstå det faktum att jag på riktigt endast bor en tjugo dollars bussresa iväg från staden som varit drömresemålet sedan barnsben. Jag bor faktiskt i USA på riktigt nu. Fy så stolt mitt fjorton-åriga jag skulle vara över mig just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback