DAY EIGHTEIGHT

Mina senaste dagar har varit väldigt händelserika. Annie tog med mig till IKEA förra veckan och jag köpte med mig småsaker till rummet och plockgodis (!!!). Sånt välbehövligt besök kan jag lova. Annars var jag i fredags till en spelhall, alltså en riktig sån stor lokal med maaaassor av arkadspel, dance off's, airhockey, stora pacman-spel osv. Vi hade verkligen en riktigt bra kväll trots att jag är världens sämsta förlorare. Jag vet egentligen så väl att det inte är meningen att vinna på dessa typer av spel, men oj så mycket det tar emot.
 
Lördagen var en lååång dag. Jättebra dag, men lång. Mina första sex timmar spenderade jag på DMV utan ett par hörlurarar eller en bok eller något. Jag kom iallafall därifrån med ett körkort, så jag ska verkligen inte klaga alls! Jag hann mest bara hem och slänga ner saker i en väska, så skulle jag iväg igen. Denna gång var det inte tillbaks till DMV, utan på en ca två timmars roadtrip neråt i landet. Westmoreland State Park var vår slutdestination och jag ångrar inte en sekund att vi åkte dit. Vi grillade smore's runt en campfire tillsammans med våra tältgrannar, som också hade med sig en gitarr. Vi tältade, såg en helt otrolig solnedgång, var på stranden och gjorde ett utmärkt avslut på en annars helt okej vecka. Jag är mer än tacksam för alla dessa fina människor jag får möjligheten att träffa här borta. Helt sjukt vad mycket saker jag fått uppleva på bara dessa tre månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback