THE WORLD IS YOURS

Vad gör jag nu för tiden? Allt känns det som. Jag jobbar på dagarna och försöker göra så mycket jag bara kan på kvällarna. Nedräkningen ligger på 57 dagar kvar tills jag befinner mig i New York med mitt liv nedpackat i en väska och jag försöker göra mig så redo jag bara kan bli. Mer om hur, när, vart och varför jag ska åka tänkte jag ta i ett separat inlägg. 
 
Ett besök på Amerikanska Ambassaden samt en resa till Västerås bokades idag. Utöver det så är en spadag, en biokväll, två workshops, jobbpass, en flytt och födelsedagsfiranden vad som hittills står på schemat närmsta tiden. En ny resväska, nya superstars och två par nya byxor är inhandlade också, så nu är jag mer än redo på nya äventyr!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback