I WILL NOT KISS YOU, CAUSE THE HARDEST PART OF THIS IS LEAVING YOU

Det händer fruktansvärt mycket saker i mitt liv just nu. Spännande saker. Ifall det går som jag hoppas (håll tummarna!!) så kommer jag att berätta mer om detta till veckan!
 
Annars är livet all about snow just nu. Det är snö ö.v.e.r.a.l.l.t. Inte nog med det så är det nästan uppemot trettio minusgrader ute. Jätteroligt att det äntligen (!!) har kommit snö, men dra en gräns på kallgraderna. Istiden pt. 2 pågår och jag har en hel ledig vecka bakom mig. Eller två faktiskt. Så himla skönt att mest ta det lugnt och känna att man egentligen inte ha några måsten alls. För min del så har det inneburit att se en säsong av Suits, packat ner lite av mitt rum i flyttkartonger och spenderat stor del av tiden med kompisar. På måndag drar mitt jobbschema igång igen, och det ska bli oerhört roligt att börja jobba igen och få en rutin i vardagen. Så fantastiskt att jag uppriktigt kan säga att jag tycker att det är kul att gå till jobbet och att jag knappast kunde trivas bättre. Wow. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback