JAG KAN FÅ DIG NÄR DU VILL

Klockan har egentligen slagit några för många slag för att jag ens ska vara vaken nu och jag ska även upp och jobba om några timmar. Varför är jag vaken då tänker ni? Jo, det har blivit vinter pt. 2 och därmed skottas det snö som aldrig förr utanför mitt fönster. Livet med en enorm (!!!!) parkering nedanför huset..
 
Utöver att vara grinig över traktorer utanför fönstret så trivs jag något så fruktansvärt bra i nya lägenheten. För er som har missat det eller så, så har jag och mamma flyttat till en ny lägenhet i stan. Det är supernära till allt och kom med en utsikt som är to die for. Bilder ska ni få se när alla mina kartonger och ikea-påsar är uppackade, dvs förmodligen inte än på ett tag, haha. Jag ska göra mitt bästa med att få upp allting innan jag gör nästa flytt. 25 dagar ligger min countdown på just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback