GE MIG HELLRE EN SMUTSIG SANNING ÄN EN REN LÖGN

Visst nämnde jag att jag skulle till Västerås någonting? Jag tror bestämt att jag gjorde det. Där spenderade jag iallafall min helg och jag är mer än glad att jag tog och bokade biljetter dit! Att kramas med Emma och bara prata skit en hel helg över några glas cava var precis vad jag behövde. Jag blev bjuden på så oerhört god mat också, så det inte är sant. Tyvärr tog jag inga bilder på varken Emma eller maten eller någonting alls under resan faktiskt.. Tråkigt. På hemresan gjorde jag ett uppehåll i Stockholm där jag var in och fixade mitt visum, och spenderade sedan resten av dagen med att kika på vinyler och gå på Starbucks. Jag fick med mig en LP och två tröjor hem så det var all worth it! Veckan som följer har/ska jag spendera(t) på jobb. Riktigt roligt! Ser däremot fram emot helgen då jag har både fredagen och lördagen fulla med riktigt bra planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback