DAY TWENTYFOUR

Det är alltså redan dag tjugofyra. Hur sjukt är inte det ens? Och hur dumt är det inte att jag har lämnat denna blogg orörd i snart två veckor? Till mitt försvar så är jag mitt upp i den största omställningen jag någonsin har gjort, och jag försöker komma igång så bra som möjligt här borta. Bloggen blir då inte prio ett.
 
Jag började min vistelse här med att hamna i en tandläkarstol och fick dra ut min ena visdomstand. Tror ni jag har tandförsäkring här eller? Nej hurrni, det har jag inte. Det löste sig väldigt bra med allting dock, men FY vad jag satt i en jobbig situation. Annat än det så har jag turistat i Washington DC, sett kanske världens finaste film på bio, varit på en riktigt NHL-match (!!!), åkt på kvällsäventyr, upplevt amerikansk mat (ingenting att skryta över imo) och träffat goa vänner. Med två av mina nya kompanjoner (+ två till) ska jag ta och åka ner till North Carolina i helgen. Hur spännande ens? 
 
Jag har hamnat helt rätt här i US känner jag. Dessa två veckor har varit upp och ner och hit och dit, men jag känner nu när allt börjar lunga ner sig att jag verkligen, verkligen trivs. Jag skulle egentligen vilja skriva exakt vad jag gör på dagarna och ta kort på mina goa ungar här borta och visa allt roligt vi gör tillsammans, men tyvärr funkar det inte så. Jag känner inte att det är min buissness att lägga ut kort på andras barn och berätta vart vi hänger på dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback