DAY THIRTYFIVE

Idag var jag iväg på mitt första au-pair möte vid Boston Market i Burke. Kinamat och skitsnack stog på schemat denna söndag och jag kan verkligen säga att jag blev positivt överraskad, då jag inte alls hade förväntat mig att de andra tjejerna skulle vara så pass snälla (japp hurrni, jag förväntade mig det värsta). Vi satt där i säkert två timmar och pratade, och gick sedan till Dollar Tree för att köpa godis. Jag menar, hur bra är det inte med ett ställe som säljer ALLTING för en dollar/st? Godis blev det kan jag lova!
 
Väl hemma igen firade vi L som fyller år på torsdag, men lämnar oss för att åka tillbaks till Sverige på onsdag. Det känns lite sisådär, då vi spenderar större delen av vår vakna tid tillsammans och har gjort det nu i en månad. Supergod pasta till middag och jordgubbar mm. till efterrätt. Efter middagen skulle det vara movienight för oss, men jag kände att hockey var prio 1 och har därför spenderat större delen av kvällen framför Capitals vs. Maple Leafs. Imorgon väntar en helt ny jobbvecka full med aktiviteter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback