SOMETIMES YOU'VE GOT TO BLEED TO KNOW THAT YOU'RE ALIVE AND HAVE A SOUL

Att försöka sig på att somna igår med denna förkylningen var ett projekt i sig. Jag tog ut både täcke och kudde till vardagsrummet igår då soffan jämt är ett självklart val när mamma inte är hemma, och jag låg och vred och vände på mig från tolv ungefär och somnade inte förän framåt fyra. Inte vart det bättre när jag vaknade vid sju imorse och inte kunde somna om heller. Usch och fy vad less jag är på detta. Kände mig ändå helt okej imorse så jag gick upp och gjorde både té och smoothie (okej att jag låter som att jag har en asbra diet, men that's not the case hurrni!!) och kände att det värsta kanske har passerat ändå. Woah, så fel man kan ha. Resten av dagen har jag spenderat i soffan och kikat på alla avsnitt av "Tova testar vuxenlivet" och hela första säsongen av "Skam" (återkommer ang. det när alla tre säsoner är klar) och har inte haft orken att flytta mig härifrån. Pappa kom förbi med mat förut som forfarande står orörd eftersom att halsen inte alls vill samarbeta. Känner att jag vill ha glass..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback