SKAM

Update på förkylningen: Ingen förbättring överhuvudtaget. 
 
Men det sagt så har jag har aaalldeles för mycket fritid just nu och jag har därmed tagit mig igom alla tre säsonger av "Skam" under dom två senaste dagarna. Jag var först så frukansvärt skeptisk till att se serien, men jag kände att NÄ det är så många som pratar om den, så nu ska jag också ta tag i saken och se den. Ångrar jag det? Nä. Men tyckte jag om den? Nä. Imo så är det en väldigt överskattad serie, och ändå är jag en sån sucker för chickflicks. Det var helt klart ett oerhört bra och nytänkade koncept då dom har blandat kulturer, personligheter, religioner, åsikter, sexualiteter osvosv, utan att ens göra en stor grej av det. Det händer oväntade saker titt som tätt och det görs ingen stor grej av det. Fantastiskt. Men det är ändå nånting med hela serien som bara INTE FUNKAR. Jag kan inte ens sätta ord på det egentligen, men det var ingen serie för mig. Ångrar som sagt inte att jag har sett den, men skulle heller inte rekomendera den egentligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback