HEAD IN THE CLOUDS BUT MY GRAVITY'S CENTERED

Känner ni också att detta inlägg INTE borde handla om min förkylning och att det känns som att SNÄLLA kan hon sluta prata om det, vi fattar hon är sjuk!!! Feel you. Dock känner jag att mitt liv cirkulerar kring detta ämne just nu, och att det mer eller mindre är oundviktigt. Kan däremot säga att det har blivit bättre. Inte så pass mycket att jag är helt frisk, men helt klart framsteg! 
 
Vad händer idag då? Alldeles för mycket känns det som. Jag ska packa, planera inför morgondagen (jag fick den stora äran att vara lekledare), färga hår, laga mat, kolla på hockey, hämta bil OCH gå och lägga mig en rimlig tid. Vad gör jag då? Inget utav de. Ifall jag får tillbaks orken så skulle detta vara gjort på två röda. Är så fruktansvärt excited på detta nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback