GENOM HÅLET I MITT HJÄRTA KOMMER RÄDDNINGEN TILLSLUT

Jag har haft ett helt otroligt 2016. Helt o t r o l i g t. Jag överträffade mig själv och tog studenten med betyg värda att skryta över, jag har lärt känna fantastiska människor som fått mig att se så mycket nya sidor av livet (wow va klyschigt), jag har skaffat mig jobb som jag aldrig i livet trodde skulle vara så roligt som det faktiskt är, jag fixade mitt körkort här på höstkanten och skaffade mig min första tatuering samma dag. Jag har skrikit mig hes på fyra olika konserter, druckit dyra drinkar i London, haft några för många midnight drives med oerhört fina vänner och serverat för många ölglas till folk på sommarens varmaste dagar för att ens komma ihåg hälften.
 
Jag ser folk till höger och vänster som pratar om hur fruktansvärt värdelöst 2016 har varit, men jag kan verkligen inte hålla med. Jag har nog haft ett av de bättre åren hittills och nu ser jag fram emot att lämna 2016 på bästa sätt och inleda ett nytt år med redan nu spännande planer! Fixa till denna blogg är något som ska fixas väldigt snart också, då jag fortfarande är blond på min header och det står att jag är 16 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback