DÖDA MÖRKRET, TÄND ALLA LJUSEN

 
Vad har jag gjort idag? Ingenting. Eller det är inte riktigt sant, men näst intill. Först och främst har jag dragit på mig århundradets förkylning. Det känns som att jag inte gjort annat än att vara sjuk denhär hösten och jag börjar bli fruktansvärt less på det. Druckit té och tittat på vänner är det som stått på schemat större delen av dagen idag iallafall. Kvällen har jag spenderat med Viktoria på Bite Line (HUR GOTT ENS) och vi  har nästan hunnit pratat öronen av varandra. Det blir lätt så när det går alldeles för många dagar mellan gångerna vi träffas, och det är mycket som hunnit hända under tiden. Väl hemma så vart JVM en självklarhet (Ryssland - Lettland), så jag sitter just nu bänkad framför TVn i myskläder. Njuter av varenda ledig dag jag har!
 
Vet ni då? Jag gjorde klart alla tester som ska göras för min USA resa idag och nu saknas bara "The perfect match". Jag har redan pratat med två supertrevliga familjer, och jag vet inte om det är jag som är för petig eller om det helt enkelt inte klickade från någon sida, men jag har valt att fortsätta leta. Under tiden läser jag på så mycket jag bara kan om resan och allt vad det innebär, samt fyller i all paperwork som ska göras. Jag är så himla taggad på detta och jag vill att saker ska hända nununu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback