DE ÄR SVÅRT ATT SITTA STILL NÄR MAN VILL RÄDDA VÄRLDEN

Jag vet inte ens om jag har haft en bra eller dålig vecka. Har varit konstant trött och på ganska halvtaskigt humör, men förutom det så har det varit bra ändå. Igår hade jag matteprov som faktiskt gick bättre än förväntat, så jag är mer än nöjd. Kvällen spenderade jag i stan med David, och kom hem vid sisådär halv fyra. Kan säga att jag somnade dirr mode iallafall. Idag har jag varit på birsta och spenderat precis hela mitt studiebidrag som jag fick typ igår. Ouff.. Haha aja, vad gör man inte för lite nya grejer i garderoben? Min kväll nu ikväll kan samanfattas med Green Street Hooligan & chips. Jag har för övrigt långhelg - är ledig på måndag. Livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback