I GET BY WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS

With a little help from my friends - Jim Sturgess
 
Det blev juli idag, hur sjukt är inte de? Det har inte ens varit en enda någolunda varm dag på hela lovet.
I morse tog jag en välbehövlig sovmorgon och låg i sängen till framåt två. Lite senare på dagen åkte jag in till stan och lämnade tillbaks en bok på biblioteket och gick sen och solade. Jag förstår verkligen inte dom som tycker solarium bara är varma och jobbiga, jag älskar att sola! Iallafall så framåt åtta drog jag med mig Emma på en mils powerwalk, så fruktansvärt välbehövligt - både promenaden och att prata med henne om allt möjligt. Vet inte alls vad jag skulle göra utan henne, huahua. Nu ska jag titta på OTH och sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback