I THINK THAT THEY COULD BE THE BETTER HALF OF ME

Har alltså inte bloggat på ca två veckor. Anledningen är helt enkelt skolan. Har tröga dagar och mycket läxor. På det så ska jag hinna vara med kompisar och allt såntdär. 
Förra veckan hade vi utedag och fick gå upp och ner för södraberget, bygga vindkydd och plocka blåbär. Helt okej dag faktiskt! I fredags var det nollning av endel ettor på hb/åvik, haha stackarna. Fikade med Emma och Emmy efter det, och sen skulle vi ha sista lektionen på stan. Kan ha varit det trögaste jag har gjort. Vi skulle ta reda på fakta om Sundsvall och hur det var för länge sen att leva här osv. Varför ens.. På kvällen kom min babe upp till sundsvall så hon sov hos mig hela helgen. Vi gjorde dock inget speciellt, men huuur kul som hellst att träffas ändå!
Idag har vi haft skolfoto. USCHA, förstår verkligen inte dom som faktiskt lyckas blir bra på ett sådant. Menmen.. Är sååå trött, men jag måste verkligen plugga. Får nog bli powernap först :):):)
Lååångt inlägg. Jo tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback