I DON'T WANT THIS MOMENT TO EVER END

Gådagen kan ha varit de roligaste jag har gjort på riktigt länge! 
Jag och Emmy fixade oss hos henne, sen kom min familj så vi åt trerätters där. Vi två åkte från Emmy vid nio och sen spendearde jag kvällen med mina allra bästa vänner. Vi satt på en fotbollsplan större delar av kvällen med 6 (?) andra. Det var jätte kul, men dock grisigt kallt! Vid halv tolv hade Emma, Lina och Stina åkt hem så jag och Emmy åkte till vii och träffade några. Det var fortfarande lika kallt så alla som var där bestämde att gå upp till Jesper, så där spenderade jag resten av kvällen och var hemma vid tre. 
Idag har jag däremot gjort bra precis ingenting alls! GODNATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback