YOU CAN'T FLY UNLESS YOU LET YOURSELF FALL

"Som om jag låg ner på marken och blev slagen"
Hua vad jag saknar att han ringer mitt i natten bara för att prata, att han ber mig komma ut bara för att han vill se mig och säger att jag är finast i världen och pussar mig på pannan. Jag vet att allt bara var en lögn, jag vet det så himla väl, men hur dumt det än låter så har jag aldrig varit lyckligare än när jag var med honom. 

HALLELUJAH, jag är alltid trött nuförtiden. Sover aldrig på kvällarna/nätterna och blir alltid lika arg när jag måste kliva upp på morgonen. Anyways, jag har gjort muntligt nationella i svenska idag. Det gick lättare än jag trodde, men hur bra det gick var ju en annan sak.. Har prov/läxa/nationella/enorm uppsats i precis varenda ämne nästa vecka. Vill bara lägga mig i ett hörn och grina tills nian är över. Eller nåt. Aja, ska försöka sova nu. Puss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback