AND IN THAT MOMENT I SWEAR WE WERE INFINITE

Namn?
Lina Söderberg
Ålder?
15, snart 16
Vart bor du?
Sundsvall
Ögonfärg?
Blå
3 saker du är rädd för?
Att någon nära ska dö
Ormar
Testa nya saker. Haha :(
Diagnoserad med något?
Nej inte direkt. 
Har du syskon?
Yes, två
Någon du saknar?
Nja..
Har dagen varit bra?
Varken bra eller dålig. Helt ok!
Hur många har du varit tillsammans med?
Well.. En igentligen, men jag skulle säga tre.
Hur var din första dejt?
Hahaha..
Vad vill du bli när du blir stor?
Har faktiskt ingen aning
3 favorit filmer?
Alldeles för svårt att välja tre! Disney, chick flicks, across the universe osv.
3 favorit serier?
Pretty little liars, one tree hill, misfits.
Bästa barndoms filmen?
Lejonkungen. Utan tvekan!
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Well.. Ja, eller nej. Eller jag vet inte.
Har du svårt att komma över saker?
Det beror på vad de är, fast jag skulle säga nej.
Blir du lätt avundsjuk?
Absolut. Usch :(
Föredrar du att va i förhållande eller vara singel?
Spelar ingen större roll
4 fakta om personen du gillar?
Jag borde inte gilla honom
Han är inte alls perfekt. Men perfekt för mig (HAHA åh va cheesy)
Jag vet inte ens varför jag gillar honom. Det bara är så!
Han är inte min längre
4 fakta om personen du hatar?
Hatar ingen speciell
fakta om din bästa vän? 4 fakta om dina bästa vänner?
Jag skulle ta en kula för dom any time!
Att börja gymnasiet och inte träffa dom varje dag skrämmer mig. Seriöst.
Jag skulle aldrig byta mina 3 bästa vänner mot någonting i världen!
Dom är dom bästa vänner man kan tänka sig!
4 fakta om dig själv?
Jag har apdåligt självförtroende
När jag var liten så bröt jag armen när jag hoppade ner för en ca 2 dm hög bänk. (Ok??)
Min sommarstuga är mitt absoluta favorit ställe på jorden
Jag hatar vintern!
Dina 3 största misstag?
Oj.. Kommer inte på något seriöst just nu.
Det senaste du åt?
Fetaost (????)
Är det någon du tänker på dagligen?
Är det säkert
Har du någonsin slagit någon?
Inte seriöst, nej.
Har någon någonsin sagt att han/hon inte kan leva utan dig?
Jappjapp. Fast han lever idag ändå :-)
När var din första kyss?
I femman
Är du oskuld?
Nej
Är du en morgon människa?
Absolut inte!
Din favoritlåt förra sommaren?
Jetlag - Näääk / Starships - Ncki Minaj / Detsamma - Thomas Stenström. Vet inte riktigt!
Har du någonsin tagit droger?
Nej
Ditt tidigaste minne?
Säkert inte det tidigaste, men när jag var till uppsala och opererade mig.
Kommer inte på något tidigare
Vem förlorade du din oskuld med/vem skulle du vilja förlora din oskuld med?
--
Vad drömde du senast om?
Kommer inte ihåg drömmar
Vad var din senaste mardröm om?
--
Har du någon fetish?
Nej
Vem var din första kärlek?
Min granne / min dagis buddy
3 personer du absolut vill träffa?
Alex Gaskarth
Paul McCartney
John Lennon
3 saker du vill göra innan du dör?
Vara i New York på midnatt @ nyår
Träffa dom två förstnämnda ovanstående
Få barn/familj osv
Tumblr eller facebook?
Tumblr, självklart!
Senaste köpet?
En tröja
Hur var ditt senaste lov?
Kanon bra!
Skulle du vilja dejta den senaste personen du kysste?
Uhm..
Har du någonsin haft sex med någon du inte har varit tillsammans med?
Ja
Skulle du kunna ha ett långdistansförhållande?
Tror det :)
Berätta en hemlighet?
Woha, berättar jag så är det ingen hemlighet längre ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback