THIS IS JUST A JOURNEY, DROP YOUR WORRIES, YOU ARE GONNA TURN OUT FINE

Hur har ditt 2012 varit?
Större delen har varit hur bra som hellst!
Vem har du umgåtts med mest?
Emma, Emmy och Lina mest, annars massa fler också.
Är det något du saknat 2012 som du vill ha 2013?
Nej de är de väl inte :)
Var du gladare eller ledsnare 2012 jämfört med tidigare år?
Gladare, absolut!
Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar?
Well.. Vi kan väl säga båda
Bästa minnet från 2012?
Oj, Lady Gaga, alla födelsedagsfiranden, när jag och Emma åkte och badade mitt i natten, konflägret, Stockholm med fina vänner, Göteborg med familjen, gatufesten, stugan med Sofia. Jag vet inte, jag har hur många bra minnen som hellst.
 
Vem/vilka saknade du?
Jag saknade ingen alls tror jag
Tror du att 2013 kommer bli bättre?
Hoppas det!
Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Mina fina vänner.
Har du några löften inför 2013?
Nej, jag håller endå aldrig sånna typer av löften.
Har du haft ett förhållande under 2012?
Inte officiellt, men ja det har jag.
Vad ser du mest framemot 2013?
Börja gymnasiet
En låt som påminner dig om 2012?
Jetlag - Näääk
Det bästa du har åstadkommit i år?
Höjt några betyg, haha..
Vad hoppas du inträffar 2013?
Jag vet inte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback