LÅT MIG PRESENTERA MIG SJÄLV, JAG ÄR EN TRASIG MACKAPÄR SOM REPARERAR SIG SJÄLV

Det är snöäckeljävlastorm och jag fick seriöst för mig att gå ut och springa. Kunde springa ca 100 meter sen fick jag typ simma mig igenom resten. Fuck allt känner jag mest, haha :( Annars så har jag nationella i svenska imorgon och sitter just nu och typ grinar över de. Vi missar HKn också. Första gången vi faktiskt skulle göra något gott där </3 Aja, har nationella från 8.10 till 12 , sen har vi konf återträff och när jag kommer hem så måste jag städa (jag ser inte ens golvet pga kläder överallt). Alltså blir det en lite mindre rolig dag imorgon. 
HAHAHA VAFAN GJORDE JAG MED LIVET DÅ?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback