11 SAKER OM MIG

- Folk som tror för mycket om sig själv är seriöst det vidrigaste som finns.
- Jag brukar skratta mig igenom skräckfilmer pga dom flesta är så förutsägbara.
- När jag var liten ville jag seriöst bli jägare när jag blev stor. HAHAHA
-  Älskar när man hittar en text eller låt som man känner bara liksom stämmer in på livet.
- Jag har ett ärr på magen på ca 1 dm. Euw.
- Jag hör nästan aldrig av mig till folk först. Älskar däremot när folk hör av sig till mig!
- När jag har sovit för lite blir jag irriterad på allt och alla så jag brukar prata med människor så lite som möjligt då.
- Jag pluggar typ alltid till prov endast dagen innan. 
- Pictures of you och Fall for you lär jag aldrig bli less på. Gammalt med så otroligt bra!
- Jag tycker själv att jag är en ganska svår person. Har jätte svårt att berätta för människor 'vem jag är' för jag kan aldrig säga något posetivt och många tycker säkert att jag är attention whore när jag säger massa negativa saker.
- Chickflicks/feelgood filmer är dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback