WHERE ARE YOU NOW, WHEN I NEED YOU THE MOST?

Förlåtförlåtförlåt för jätte dålig bloggning!
Jag var ju somsagt till stockholm förra veckan med Lina. Åkte i lördags, shoppade, gick på bio, åt gomat + världens bästa frukostar, stressade mellan tunnelbanor/pendeltåg, hade ASKUL! I måndags såg vi Justin Bieber vilket var något av det sjukaste jag har gjort. Jag skrek, grät, sjungde, skrattade och skrek lite till. Ja, såntdär man gör på konserter. Det var absolut bättre än jag hade trott även fast jag helldre skulle ha sett honom för 2 år sen. Fast stämningen på globen var oslagbar. När jag gick därifrån hörde jag nästan ingenting och min röst var totalt borta. Tisdagen var mest bara hemsk. Jag hade ont i magen, halsen gjorde också ont, jag tappade plånboken på stan och sprang från centralen till gallerian 30 minuter innan tåget skulle gå, väl där hittade jag självklart inte plånboken heller. 15 minuter innan tåget skulle gå var jag tillbaks och vi hade ingen aning om vart vi skulle. Hittade tillslut och var där 5 minuter innan tåget gick. Hahaha åh vilka dagar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback