YOU'VE BUILT YOUR WALLS SO HIGH THAT NO ONE COULD CLIMB IT, BUT I'M GONNA TRY

 I was born to tell you I love you.
 
Haft ännu en ganska så värdelös skoldag. Har bakat större delen av dagen - Lussebullar </3 Jag har också fått veta att jag kommer gå ut grundskolan med D i både biologi och kemi. ASSÅ JAAA! Fick godis på matten och slutade två när vi igentligen ska sluta kvart över tre, weho! Igår var jag och åt julbord. Haha, jag tycker inte ens om julbord, men jag hade kul! Kom hem vid tio och gick ut vid elva igen och pratade igenom massa saker med personen som betyder världen för mig, åååh! Imorgon får jag jullov också. Ska dansa juldans och äta pepparkakor hela dagen. Godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback