I WISH I COULD BE A BETTER ME, FOR YOU

This is our song, I sing it cause you're not around. It lifts me up when I'm down.
 Our Song - HOFFMAESTRO
 
Har sprungit runt på birsta hela dagen och hittade endå INGENTING. Fula kläder överallt. Eller sånt som alla andra redan har. Eller inte på rea och för dyrt. Eller så bara finns inte det jag vill ha nånstans. Lesssss.
Ska btw tillbaks dit imorrn.
Funderade på att lägga upp mina julklappar, asså ta kort och lägga upp. Men nej.
Jag fick mestadels pengar, annars fick jag en säng + resten av rummet fixat, ny plattång, kläder, smink, ansiktsprodukter osv.
Just nu sitter jag med hårfärg i håret som ska ut om sådär 5 minuter. Resultat kommer sen om det inte blir morotsfärgat, då vill ni nog slippa se det så mycket som de går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback